söndagar är inte roligt alls

hej allihopa

Alltså sönadkvällar är inte roligt jag atar kvällarna dagarna är helt oki men när man sitter i soffan på kvällarna.
men... det hände en jätte rolig sak i kyrckan idag. Jag skulle vara barnvakt med mormor i kyrckan men... några minuter innan det lilla barntåget skulle komma och sjunga frågade emma om killarna ville vara med..... och dom sa ja girekt jag och emma gick med dom till ett rum där dom samlades. Sen efter dom hade tränat så sa emma att hon skulle gå och då tänkte jag ochså gå men emma sa att jag skulle stanna ,med killarna så att dom skulle känna sig trygg. då gjorde jag det och sen när det var dax så frågade jag en som heter berit om jag skulle gå och sätta mig men hon sa att jag skulle vara med och sjunga ifram och det gjorde jag gärna!!!! du var jag det ovh det var så himmla kul det var massor med folk i kyrkan vi sjöng kanska många sagen te,x

pe pe pe pe peppakakegubbar pe pe pe pe peppakakegubbar pepepepe peppakakegubbar bruna bruna peppakakegubbar, det var as kul att sjucga jag ska göra det nästa år ochså jippy!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0