mammas nya dator

Hej allihopa

Mamma har fått en nya data som jag är på nu det är jätte bra mycket bättre än dom andra skoldatorerna
det här har mindre tangenter och det är bra för att om man har för stora är det bara jobbigt.
jag ska hem till mormor sen och ska skotte det ska bli kul

igår skulle olov och jag gå på ett kvällspromenad. då gick jag upp för ens to backe och ollov var nedaför och iris sprang emmellan oss och hela pälsen hon hade 5cm snöbollar vi fick bada henne med varmvatten när vi kom hem vi passade på att schamponera henne ochså liksom så att hon blir ren hehe... sen som hon som ett spädbarn hos mamma hela kvällen klockan 12 vaknade hon och började leka med då sov vi ju...

hörs ses byebye

sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0