Julafton!

hej hej och god jul!

klockan är nu 21:15 och jag ska snart gå och lägga mig. för att jag ska upp halv 4 för att jag och mamma ska sjunga i kyrkan med kören och emma.

men nu sa jag berätta hur min jul ha varit när jag vaknade så fick jag ett spakit med body lotion, bodu wash, svamp, badpulver, sen åkte vi till pappa och han fick ett röd dushlakan och en röd handduk och sen fick jag en munktröja och 2 pas sockor och 500:- av min mormor fick jag en maskara isadora och sen ett isadora läppglans och 500:- och av mamma lila vantar och 1000:- och hårspänne, tofflor, deoderant. och av min moster fick jag en filt!

i morgons ska jag köpe en ny mobil som kostar kanske typ 2130:-
HTC xperis mini pro det ska bli jätte kul fats det är inte säkersten att jag justa ska köpa en sån jag kanske bara ta någon annan det är ju mellandagsrea på elgiganten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0