jul-lovet närmar sig!!

Hej allihopa

tycker ni att det är lika roligt som jag att snön har kommit?!!
min dvärgpudel som är 8 månader hon hade aldrig sett snön någonsin men när jag skulle knytta ut henne så snöade det och hon luktade och luktade och sen kissade hon och sen gjortde jag snöbollar och kastade till henne hon det älskade hon så att hon och jag gjortde en snölyckte tillsammns det var jätte kul.

min moster har en golden retriver som är 10 år nu och har varit med om snön många gånger och första gången hon fick se snön så gick hon ut genom dörren och kollade och sa bara VOFF! sen så började hon uttforska men tillslut så tycker hon om snö . jag tror att freja(golden) är iris förrebild om det är någonting som verkar otäckt så går freja ditt och iris efter

                                                           JULKLAPPAR TILL VOFFISARNA!!
TILL FREJA:

EN REFLEXVÄST, OCH EN GULD BRIKA DÄR DET STÅR fREJA.

TILL iRIS:

ETT PAR ROSA CONVERSE, OCH ETT VITT SKINN HALSBAND OCH ETT VITT SKINN KOPPEL (DOM MATCHAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0